|
Powitać
|
|
29.11.2022, 10:25,
|
||||
|
Powitać
Witam Drogie Grono Muzyków.
Pomimo 44 lat na karku, jestem po raz pierwszy właścicielem instrumentu marki Roland, jeśli chodzi o szczegóły to Fantom 08. Gram od 30 kilku lat na instrumentach klawiszowych, do tego 20 kilka lat temu doszła gitara i saksofon, ale wróćmy do tematu. Pozdrawiam i witam raz jeszcze szanowne Grono. Szukam osoby która odpłatnie wytłumaczy mi sposób działania Rolanda Fantom 08, nie mam instrukcji gdyż Roland odpowiedział mi, że instrument jest świeży i instrukcja w języku polskim jest przygotowywana a ta którą dostałem w pudełku jest kiepskiej jakości i nie w ojczystym języku. Znam angielski i włoski ale tutaj chodzi o niunanse, stąd gdybym Kogoś tu znalazł kto mógłby mi poświęcić kilka godzin czasu by wytłumaczyć najprostsze funkcje tego instrumentu byłbym wdzięczny niekoniecznie za darmo.. Instrument ciekawy, fortepiany troszkę słabe ale może problem tkwi w moich monitorach adam audio, reszta jak najbardziej ok, dużo magii i stąd jestem tutaj czekając na pomoc. Interesuje mnie tworzenie muzyki pop, jak również wykorzystywanie midi, zapisywanie z midi ścieżki perkusji i basu bym mógł resztę spokojnie dograć na prawej i lewej ręce, widziałem trochę filmików na youtube ale jak to zawsze, autorzy nie zdradzają wszystkiego (nie wiadomo czemu. Tyle w temacie marioli Pozdrawiam Mateusz Polska południowa |
|||
|
29.11.2022, 16:21,
|
||||
|
RE: Powitać
Witamy.
Sprawdź Parameter Guide, jest do pobrania że strony Rolanda, podobnie jak pełna instrukcja. W pudełku zapewne masz tylko taki Quick Start Guide czyli bardzo uproszczoną. Polskich wersji raczej nie uświadczysz, tym bardziej obecnie. Fantoma-0 nie mam i nie miałem, ale jest podobny w strukturze do FA, którego znam, choć już nie posiadam.
Nord Electro 6D 73; Yamaha CK61, YC88
|
|||
|
29.11.2022, 17:52,
|
||||
|
RE: Powitać
Witaj,