Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pianino cyfrowe dla chłopaka
14.11.2017, 13:03,
#1
Pianino cyfrowe dla chłopaka
Cześć Smile
Chcę sprezentować mojemu chłopakowi pianino cyfrowe na święta. Dodam, że on nigdy nie grał ale wiele razy wspominał, że bardzo chciałby zacząć, ale zawsze ma wydatki na co innego. No i teraz jest okazja, razem z rodzinką chcemy mu je kupić. Budżet to maksymalnie 2000zł. Wiem, że to nie dużo, ale na pierwszy instrument chyba wystarczy?
Nie chciałabym kupować używanego, bo to ma być jednak prezent, fajnie jeśli nowy.
Pozdrawiam i będę wdzięczna za rady, bo ja jestem kompletnie zielona i nie mam kogo się poradzić Smile

Odpowiedz
14.11.2017, 13:47,
#2
RE: Pianino cyfrowe dla chłopaka
Witaj.
To nie jest dobry pomysł z tym pianinem w ciemno. Wiem że nie po to tu piszesz aby ktoś ocenił czy dobrze robisz a po to aby pomógł wybrać instrument. Tyle że Twój chłopak jak wspominasz nie umie jeszcze grać i nie wiadomo jak potoczy się ta nauka ! Może po krótkim czasie stwierdzić że to nie dla niego, że myślał że nauka będzie inaczej wyglądać itp.
Piszę o tym ponieważ znam takie przypadki, sam miałem taką sytuację że zacząłem kogoś uczyć ale niestety ta młoda osoba nie była zainteresowana ćwiczeniami rąk, poznaniem nut i odnalezieniem się na klawiaturze. Żadne tam gamy i pasaże tylko ten ktoś oczekiwał że od razu nauczę grać konkretny utwór i na nic było moje tłumaczenie że ręce nie mają jeszcze umiejętności aby ten utwór wykonać. Czyli po prostu "pokaż gdzie mam naciskać" !! Smile
Mam również znajomych którzy kupili dla dziecka piano cyfrowe, stało pół roku i sprzedali bo dziecko nie wykazywało żadnych, chociażby minimalnych predyspozycji w tym kierunku i były to tylko ambicje rodziców. Jeszcze inny przypadek dotyczył gitary, która odkupiłem od młodego gościa bo wybrał jako swój cel w życiu siłownię Smile