Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pierwsze klawisze dla dorosłego
03.01.2018, 22:45,
#1
Question  pierwsze klawisze dla dorosłego
Mam zamiar zrealizować dawno założony plan - nauczyć się grać na pianinie.
Jestem całkowicie początkującym, poza jednopalcowym 'Wlazł kotek na płotek' nie wiem nic o klawiszach.

Planuję już niedługo rozpocząć naukę u nauczyciela, który będzie tylko prowadził, a lwią część ćwiczeń będę musiał wykonywać w domu.

Proszę o poradę jaki sprzęt cyfrowy (ze względu na słuchawki) kupić.
Myślałem o czymś w granicach 2 - 2,5 tys.
Nie wiem na ile wystarczy zapału i chęci, więc nie chcę od razu rzucać się na sprzęt za 6k, a jak złapie bakcyla po roku z chęcią przesiądę się na coś bardziej profesjonalnego.
Czy to ma sens?

Przeglądałem forum ale prawie w każdym wątku radzicie pójść do sklepu i pograć na konkretnych modelach - ale ja nie umiem grać, nie rozpoznam pewnie też różnicy w brzmieniu. Nie chcę też w całości polegać na opinii sprzedawcy...

Znalazłem opcję 'wypożyczenia' nowego sprzętu z możliwością zwrotu lub odkupu po 12 miesiącach ale nie widzę nigdzie żadnych opinii o tej firmie/instrumencie: https://malgorzata-jurewicz-38bf.squares...om/slp-210

Bardzo proszę o wskazówki
Dzięki z góry

Odpowiedz
03.01.2018, 23:01,
#2
RE: pierwsze klawisze dla dorosłego
Witaj.
Przede wszystkim obrałeś jak najbardziej właściwą drogę w edukacji muzycznej, czyli wpierw lekcje u nauczyciela a potem zakup budżetowego na początek instrumentu.
Osobiście polecam pianina takich producentów jak: Yamaha, Roland i Kawai. To wystarczająco solidni producenci. Unikałbym takich substytutów jak Casio czy wymienione przez Ciebie Elpiano. Finalna ocena jednak należy zawsze do osoby wybierającej instrument, bo ile muzyków, tyle opinii.