Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pianino cyfrowe "w zabudowie"
09.02.2018, 14:00,
#1
Pianino cyfrowe "w zabudowie"
Witam wszystkich. Jestem całkowitym laikiem w temacie, szukam pianina elektronicznego głównie dla dzieci do nauki (7 i 10 lat). Znajomy chwalił Casio PX-160, sam takie kupił dla swoich synów. Wiem, że nie poważacie tutaj zbytnio tej firmy Smile Oglądałem taki sprzęt w sklepie, porównywałem chyba do Kawaii, którego klawiatura wydawała się twardsza/cięższa. Docelowo chciałem kupić taki "meblowy" stojak i pedały. Do krzyżaka nie mam zaufania, wydaje mi się, że dzieci to prędzej, czy później przewrócą. Finalnie miałbym coś takiego jak w zestawie: https://abixolkusz.pl/casio-px-160-bk-ze...0-x-0.html
Pan sprzedawca zasugerował mi, że to bez sensu, lepiej od razu kupić Casio PX-760 bo to lepszy instrument i w lepszej "obudowie". Zaciekawiło mnie takie rozwiązanie, zwłaszcza ta twarda klapka zamykająca klawiaturę Smile Porównałem specyfikacje i nie widzę różnic między PX-160 i PX-760, ale się nie znam, może coś mi podpowiecie. Co do mobilności sprzętu to nie przewiduję wożenia, co najwyżej przeniesienie do innego pokoju z okazji przemeblowania albo rodzinnego występu. Cenowo wychodzi podobnie:
https://abixolkusz.pl/casio-mu-px-760-pi...frowe.html
ewentualnie drugi przykład:
https://abixolkusz.pl/yamaha-ydp-142-ros...frowe.html

Podsumowując, co sądzicie o wyborze samego instrumentu do nauki? Czy px 760 to px160 w innej obudowie? Czy są jakieś nieewidentne wady/zalety takiej pełnej zabudowy instrumentu?

Pozdrawiam, Wojtek

Odpowiedz
09.02.2018, 15:18,
#2
RE: Pianino cyfrowe "w zabudowie"
Witaj Smile
(09.02.2018, 14:00)WojtekJ napisał(a): Podsumowując, co sądzicie o wyborze samego instrumentu do nauki?

Do nauki, zwłaszcza dzieci najlepszy jest instrument akustyczny. Dlaczego? Pisałem o tym w wielu wątkach więc polecam poczytać.