Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pianino do 4000
12.11.2022, 10:34, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.11.2022, 10:36 przez Alpaka.)
#1
Pianino do 4000
CześćSmile Jak w temacie - potrzebuję pomocy w wyborze pianina cyfrowego do 4000 zł. Jakieś pojęcie o graniu mam, jestem po szkole muzycznej i akademii ( fortepian I st. szkoły w potem dodatkowo), jednak umiejętności mocno zardzewiały. W pierwszej kolejności zależy mi na klawiaturze, najlepszej jaką można dostać w tej półce cenowej. Dalej przyda się podpięcie słuchawek, ewentualnie głośników i w sumie tyleSmile Doradzicie coś mądrzy ludzie?Smile

A, i już wstępnie wyczytałam, że w tych kryteriach wygrywa Yamaha lub Kawaii, ale to były wątki sprzed kilku lat i być może coś się zmieniło? Google uparcie podrzucą mi instrumentu marki Artesia, pierwszy raz o niej słyszę. Warte to coś?

Odpowiedz
12.11.2022, 23:01,
#2
RE: Pianino do 4000
Witaj!

Skoro masz wiedzę i doświadczenie to najlepiej wybrać się do jakiegoś sklepu i pograć, podotykać. W każdym przedziale cenowym jest niewielki wybór. Kawai na pewno przyjemny, może być problem z dostępnością. Yamaha - moim zdaniem są droższe niż konkurencja za to co oferują, ale też mają swoich zwolenników. Roland bardzo specyficzny. Albo leży, albo totalnie nie pasuje. Artesia byłbym ostrożny. Nie dotykałem, ale nie kupiłbym w ciemno z internetu. Zresztą nic bym nie kupił w ciemno. Na YT wszystkie prezentacje są super, a na żywo jest na żywo.

Odpowiedz
12.11.2022, 23:14,
#3
RE: Pianino do 4000
Super, dziękuję za odpowiedź! A czy może mógłbyś określić, ile mniej więcej musiałabym dołożyć, żeby poczuć znaczną.różnicę w jakości klawiatury? Może byłabym w stanie zwiększyć budżet, gdyby naprawdę było warto. I czy jest sens kupować używany instrument?

Odpowiedz
14.11.2022, 19:41,
#4
RE: Pianino do 4000