Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pianino cyfrowe - nie wymagam wiele
18.11.2014, 22:31,
#1
Pianino cyfrowe - nie wymagam wiele
Cześć,
od wielu dni wertuję internet w poszukiwaniu najlepszej opcji na bardzo niskobudżetowe pianino cyfrowe. Jestem początkującym grajkiem, wcześniej grałam tylko na najtańszym i starym keyboardzie - chyba gra na jakimkolwiek instrumencie który brzmi i jest w dotyku alla pianino będzie dla mnie czymś niesamowitym Smile, więc nie sądzę, abym doceniła jakieś niuanse brzmieniowe...

Przechodząc do rzeczy, mój budżet to max 2000 zł. Zależy mi przede wszystkim na tym, żeby:
- była pełnowymiarowa klawiatura
- ważone klawisze
- dobre brzmienie zbliżone do pianinowego
- i ten bajer, że klawisze niższe są cięższe, a wyższe lżejsze też jest spoko.

Dodatkowo inne bajery jak podkłady, metronom, nagrywanie siebie, złącze usb są mile widziane, ale nie konieczne. Będę grać głównie jak na pianinie (docelowo jak Tori Amos).
Wśród nowych pianin zdaje się mam do wyboru tylko yamaha p-35 lub korg sp170s (są też jakieś casio ale opinie są różne). Czy one będą dla mnie okej?

Dodatkowe pytanie dotyczy sprzętu używanego. W podobnej, może trochę niższej cenie są np. oferty na yamahę dgx-620. Na youtube ten model mi się podoba, ale nie wiem - czy warto kupować używany, kilkuletni instrument? Warto polować?
Jeśli tak, podpowiedzcie gdzie można znaleźć najwięcej ofert (bo szukam na razie na allegro i olx...).

Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi. Mam już potężny pianinowy oczopląs i nie śpię po nocach myśląc co wybrać Sad

Odpowiedz
19.11.2014, 08:51,
#2
RE: Pianino cyfrowe - nie wymagam wiele
Wysil się na Roland F-20. 2500 tyś, a może jakąś używkę znajdziesz.

Kurzwei PC3x Pc2x , K2600x, fender Rhodes, Novation xio, Novation x station, Yamaha sk20, Yamaha motif rack es ,plg-150  vl . Virus ti Polar, Korg M3 76, Yamaha s90xs, Hammond Sk1 chętnie pomogę.
Odpowiedz
19.11.2014, 14:28,
#3
RE: Pianino cyfrowe - nie wymagam wiele