Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pianino cyfrowe z dla 3 latków + podświetlane klawisze
23.11.2015, 19:53,
#1
pianino cyfrowe z dla 3 latków + podświetlane klawisze
Witajcie

Jako szalony ojciec 2ki dziewczynek 3 i 5 lat podjąłem decyzję o zwiększeniu parku instrumentów. Obie córy garną się do grania więc zabawkowe pianinko idzie docelowo w odstawkę.
Niestety jestem laikiem i moja przygoda z graniem zakończyła sie dawno temu i była związana z graniem na basie.

Moje pytanie do Was brzmi - jakie kupić pianinko z podświetlanymi klawiszami?
Interesuje mnie nie tylko Wasza opinia ale i rekomendacje. Nie ma dla mnie znaczenia Yamaha czy Casio czy inna marka - chciałbym uzyskać informację, którą wykorzystają inni rodzice chcący kupić coś małej pociesze lub większemu uchowku.
Jesli nawet wypowiedzą sie sponsorowani autorzy - nie mam nic przeciwko o ile faktycznie wniesiecie coś do tematu - model, cechy - powód dlaczego to kupić.

Na tą chwilę mam o tyle dużą niepewność, że nie wiem czy na te pianina można wgrać nowe piosenki czy podłączyć to pod jakiś tablet, jeśli tak to czy z androidem czy tylko jabłko.
Dodam że planuję zakup dokonać, pewnie jak wielu rodziców w grudniu, któregoś pięknego dnia popołudniu Smile i uzyskane informacje faktycznie mogą pomóc w wyrobieniu sobie własnego zdania.

Genezę problemu już znacie Smile także proszę o pomoc - tanie CASIA, droższe CASIA, Yamahy?

Odpowiedz
29.11.2015, 00:51,
#2
RE: pianino cyfrowe z dla 3 latków + podświetlane klawisze
Dzięki Alan już myślałem że społeczeństwo ominęło temat.

Fakt że warto skupić się zawsze na budżecie.
osobiście myślę że <1000 pln jest w większości przypadków istotnym punktem decyzyjnym

Po lekturze prasy zagranicznej ubolewam że z Casio czy Yamahy nie wynika jasno czy mechanizm podświetlania działa jak w
https://www.mccarthypiano.com
http://www.laweekly.com/music/the-mccart...om-5347561

no ale budżet 2500 + tablet jabłkowy robią sporą barierę w naszych warunkach