Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Monitory do Stage Piano
14.02.2022, 10:55,
#1
Sad  Monitory do Stage Piano
Witam,

Ostatnio oddalem swoje stare pianino cyfrowe. Kupiłem Kawai mp11 SE i teraz muszę dokupić monitory do niego. Akurat w temacie jestem laikiem ale juz orientowalem sie mniej wiecej na temat - to co na youtube jest na ten temat przejzalem. Zastanawiam sie nad sensem zakupu edifiera s 3000 pro (moze ktos uzywal ich do klawiszy) . Ale nie wiem czy jest sens wyportkowac sie z kasy. Takze jesli ktos ma i uzywa to chetnie skozystam z informacji. Dodam ze opcje ktore wchodza w gre to KRK, Yamaha hs i JbL (te firmy sprawdzalem poki co jesli chodzi o recenzje na necie).

Dzięki i przepraszam jesli temat byl juz gdzies poruszany..

Odpowiedz
18.02.2022, 17:22,
#2
RE: Monitory do Stage Piano
Witaj.
Nic nie napisałeś o pomieszczeniu, jego rozmiarach, ukształtowaniu, o tym gdzie będą stały monitory, jak daleko od ściany itp.
Bez tych informacji nie ma sensu podejmować tematu doboru monitorów.

Odpowiedz
21.02.2022, 20:28,
#3
RE: Monitory do Stage Piano
dziejki za odpowiedzSmile

Wiem, że pomieszczenie jest istotne. W tym wypadku chodzilo mi bardziej o jakosc/ cena i czy w ogole podepne te edifiery (bo jesli one moga mi posluzyc jako monitory do kawai plus moge z nich kozystac do sluchania muzyki to byloby idealnie). Ale jesli super jakosciowo beda sie prawdzac inne monitory a kosztuja mniej niz edifiery to tez moge w to pojsc. Mam kilka pomieszczen w ktorych moge ustaiec pianino (srednie i male okolo 5 na 5 m ).

Odpowiedz
22.02.2022, 13:10,
#4
RE: Monitory do Stage Piano
Wybór nagłośnienia nie jest taki prosty i oczywisty, gdyby tak było to wszyscy wybierali by jeden model